Table of Contents

Sorin-Gabriel VOICESCU (67109) - Mario

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul presupune crearea unui joc dupa clasicul Mario. Jocul are ca scop deplasarea personajului cu ajutorul butoanelor si evitarea obstacolelor pentru a ajunge la turn. Pentru a ramane in viata, caracterul trebuie sa evite si sa doboare inamici.

Descriere generală

Pentru a deplasa caracterul voi folosi sase butoane: patru butoane pentru deplasare(stanga, dreapta, sarit, jos), unul pentru start si unul pentru aruncarea bombelor. Personajul din joc poate avea 3 stari:

Starea se schimba daca player-ul ia o ciuperca sau o floare.

Schema de bloc:

Hardware Design

Lista Componente
LCD Nokia 5110
6 x Push Buttons
Placa test
Conectori mama-mama
Header pini tata
Regulator tensiune LE33CZ-TR
Condensator 10µF

Schema de electrica:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2017:avoinescu:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.