Ana CODREANU (75656) - Simple Snake on LCD
Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Introducere
Proiectul meu implementeaza jocul Snake pe o matrice de LED-uri 8×8.Jucatorul va putea sa controleze sarpele cu ajutorul a 4 butoane(sus,jos,dreapta,stanga).Jocul se va sfarsi atunci cand sarpele isi va atinge coada sau atunci cand se va lovi de unul din pereti.
Descriere generală
Hardware Design
Lista de piese:
Software Design
Mediu de dezvoltare:
Programmer's NotePad AVR
Am folosit 2 vectori(SnakeX, SnakeY) in care retin coordonatele (x, y) ale unui led.
Functii:
void init(); initializeaza matricea pentru a incepe jocul
void set_button(): activez rezistentele de pull-up
void draw_pixel(int x, int y): aprinde led-ul (x,y)
void erase_pixel(int x, int y): aprinde led-ul (x,y)
draw_food(): generez “mancarea” pentru sarpe
draw_snake(): desenez sarpele pe matricea de LED-uri
move_snake(int direction): mut sarpele in functie de directie
isSnakepartofSnake(): verifica daca capul sarpelui se ciocneste de proriul corp
bump_wall(): verifica daca sarpele se loveste de unul din pereti
Rezultate Obţinute
Concluzii
A fost un proiect interesant, nu foarte complicat, din care am invatat multe chestii.
Snake este un joc intilnit la fiecare pas.
Download
Bibliografie/Resurse