Table of Contents

Alexandra-Maria BODÎRLĂU (25042) - Mario

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul ales de mine este Mario pe LCD. Jocul presupune deplasarea personajului cu ajutorul butoanelor si evitarea obstacolelor cu scopul de a ajunge la castel. De asemenea, trebuie sa evite sau sa doboare inamicii pentru a nu isi pierde viata.

Ideea a pornit de la jocul Mario.

Descriere generală

Pentru deplasarea caracterului exista sase butoane: patru butoane pentru deplasare, unul pentru start si unul pentru lansare proiectile.

Pe parcursul jocului, caracterul poate avea trei stari:

  1. mic: este ucis de inamici la prima atingere
  2. mare: poate darama ziduri, iar la atingerea unui inamic devine mic
  3. “bucatar”: poate lansa proiectile.

Starea se schimba daca player-ul ia o ciuperca sau o floare.

Schema bloc:

Hardware Design

Lista componente:

Schema electrica:

Software Design

Pentru dezvoltarea aplicatiei am folosit Programmer's Notepad, iar pentru compilare WinAVR. Am folosit librarie pentru Nokia 3310 LCD (link-ul se afla in sectiunea resurse).

Functii implementate pentru:

Detalii despre implementarea functiilor se gasesc in README-ul din arhiva de la sectiunea Download.

Rezultate Obţinute

In urma realizarii acestui proiect am obtinut un joc functional similar cu cel original.

https://youtu.be/8GfKF8W0nzc

Concluzii

Download

alexandra_bodirlau.zip

Jurnal

Bibliografie/Resurse