Table of Contents

Jeni ROTARU (25082) - 4InARow

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul constă în simularea cunoscutului joc 4InARow.

Regulile acestuia sunt destul de simple:

Descriere generală

Componenta principală de pe plăcuţa de bază este microcontroller-ul ATMega, cel folosit şi în cadrul laboratoarelor.Alături de acesta se află şi celelalte componente de bază necesare funcţionării plăcuţei.

Componentele necesare funcţionării jocului:

Hardware Design

Nume produs Cantitate Preț/produs
Kit de bază 1 50 lei
Matrice LED-uri bicoloră 8×8 1 20 lei
Butoane 3 2 lei
Rezistențe 8 0.5 lei
Conectori mamă-mamă 30 8 lei
Pini 40 2 lei

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2016:avoinescu:dumitru_alin.

Jurnal

Bibliografie/Resurse