Table of Contents

Geanina MIHALEA - X si O

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul meu reprezinta implementarea jocului X si O pentru doi jucatori pe o matrice de leduri 3×3. Ledurile au doua culori, cate una pentru fiecare jucator. Pentru selectarea pozitiei se vor utiliza patru butoane (sus, jos, stanga, dreapta), iar pentru selectare un al cincilea buton.

Descriere generală

Schema bloc asociata este alcatuita din urmatoarele module:

Hardware Design





Software Design

Pentru partea de software, am folosit WinAVR si Programmer's Notepad. Fiecare LED a fost retinut intr-un element al unei matrici 3×3, iar cu ajutorul sagetilor se poate parcurge acesta (sus, jos, stanga, dreapta, enter). Acest lucru a fost implementat avand pozitia curenta ca variabila globala. Initial, jocul incepe cu o mica animatie pe leduri, aceasta constand in redarea unui X si apoi a unui 0, iar imediat dupa aceasta incepe mutarea jucatorului rosu. Dupa ce jucatorul rosu isi stabileste mutarea, el apasa enter, urmand randul jucatorului galben. Daca jocul se termina remiza, la final se vor aprinde atat ledurile rosii, cat si cele galbene (facand o animatie). Daca jocul are un castigator, animatia va fi facuta doar din culorile jucatorului invingator.

Rezultate Obţinute








Concluzii

Proiectul mi s-a parut foarte interesant. Nu mi-am ales o tema foarte grea, proiectul meu fiind de dificultate medie, insa a fost destul de solicitant. Rezultatul, in schimb, face toata munca sa merite. Cel mai mult timp mi-a luat sa lipesc pe placuta de test firele, sa fiu atenta sa nu faca scurt, sa fac corespondenta pin - port, etc. In final, ma bucur ca am reusit sa realizez un proiect functional.

Download

Arhiva proiectului : mihalea_geanina_x_o.zip

Jurnal

Bibliografie/Resurse