Table of Contents

Ernest-Claudiu HAUTELMAN - Nume proiect

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Jocul de memorie presupune aprinderea ledurilor intr-o anumita secventa, cu o anumita viteza, in functie de nivelul la care se afla jucatorul, acesta trebuind sa refaca secventa cu ajutorul butoanelor. In cazul in care raspunsul este corect, nivelul de dificultate va fi incrementat. In caz de esec se revine la primul nivel.

Jocul este creat pentru relaxa utilizatorul, dar si pentru a testa atentia si memoria sa.

Descriere generală

Procesorul genereaza o secventa random de aprindere a ledurilor. Utilizatorul va folosi butoanele pentru a reface secventa primita. In caz de succes jucatorul trece la nivelul urmator iar in caz de esec jocul este reluat de la primul nivel.

Hardware Design

Etapa1 - placuta de baza

Lista de piese

Etapa 2 - placuta specifica

Lista piese
Schema matrice de leduri

Software Design

Mediu de dezvoltare

Surse si functii implementate

Programul genereaza pentru fiecare nivel o secventa care va reprezenta ordinea de aprindere a ledurilor.

Aceasta ordine este memorata intr-un vector iar in momentul in care jucatorul va alege secventa proprie, se vor compara valorile alese cu cele din vector.

Dupa fiecare alegere, utilizatorul primeste feedback (OK daca alegerea este cea corecta si :( NO in in cazul unei erori).

Inainte de fiecare nivel jucatorul este anuntat asupra nivelului care urmeaza (1-9).

Rezultate Obţinute

Rezultatele obtinute pot fi urmarite in filmuletul urmator:

watch

Concluzii

Proiectul realizat m-a ajutat sa inteleg mai bine notiunile invatate la laborator, mai ales cele pe partea hardware. Desi am intampinat unele dificultati, mai ales datorita faptului ca am preferat sa lucrez acasa, fara echipamentul din laborator, proiectul a iesit bine, asa cum mi-am propus.

Download

matrixmemorygame5x8.zip

Jurnal

Bibliografie/Resurse