Table of Contents

Codrin-Victor POIENARU - X si 0

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul meu are ca scop implementarea in hardware a jocului de X si 0. Astfel, voi folosi o matrice de 3×3 de LED-uri bicolore pentru a reprezenta suprafata de joc pe care cei doi jucatori vor muta. Mutarile se realizeaza prin intermediul joystick-ului (un grup de 5 butoane ce reprezinta SUS, JOS, STANGA, DREAPTA, SELECT). Jucatorul 1 (cel cu simbolul X) va avea asociata culoarea verde, iar jucatorul 2 (cel cu simbolul 0) va avea asociata culoarea rosie. Pentru a anunta castigatorul, toate LED-urile din matrice se vor aprinde in culoarea acestuia, sau in ambele culori in caz de remiza. Un jucator castiga daca culoarea sa este unica de pe o linie, coloana sau diagonala a matricei.

Descriere generală

Alcatuirea schemei bloc consta in 3 module:

Hardware Design

Lista de componente:

Schema electrica:

Software Design

Pentru design-ul software, am folosit Atmel Studio 6.2. Codul meu sursa este format din 3 fisiere:

Voi descrie pe scurt ce fac functiile implementate:

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Proiectul a fost interesant si destul de usor si placut de implementat. Partea mai grea a fost realizarea cablajului de test. Per ansamblu, ma bucur ca am putut avea aceasta experienta, cu dezvoltarea de la 0 a unui astfel de sistem, incepand cu hardware-ul si terminand cu software-ul.

Download

Codul sursa poate fi obtinut aici: tictactoe.zip. Imaginile folosite in cadrul acestui wiki pot fi obtinute aici: media.zip.

Jurnal

Pasii urmati pentru a ajunge la finalul proiectului sunt:

Bibliografie/Resurse