Table of Contents

Elena-Gabriela ŞTEFAN - X si 0

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Joc X și 0

Acest proiect constă în implementarea jocului X și 0, folosind o matrice de dimensiune 3×3, alcătuită din LED-uri RGB. Fiecare dintre cei 2 jucători, va avea o culoare diferită, iar mutările acestora vor fi realizate prin apăsarea butoanelor. Astfel, există un buton, pentru fiecare direcție (sus, jos, stânga, dreapta) și pentru setarea efectivă a mutării alese de către jucător.

Descriere generală

Cu ajutorul butoanelor, se pot controla miscarile jucatorilor (sus, stanga, dreapta, jos, setare mutare). Acestea sunt conectate la microcontroller. LED-urile se vor aprinde in functie de jucator (verde sau rosu) si vor semnala mutarile, castigarea unei runde de joc, sau remiza. De asemenea, sunt conectate la microcontroller.

Hardware Design

<fc #000000>Listă de piese</fc>

1) Piese obligatorii:

2) Piese specifice proiectului:

Schema electrică: schema_pm.sch

Software Design

<fc #000000>Descrierea codului aplicaţiei (firmware):</fc>

Rezultate Obţinute

Rezultatul obtinut, a fost un proiect functional.

Imagini proiect

Concluzii

In final, proiectul s-a dovedit a fi destul de interesant, si usor de realizat. Desi am avut de rezolvat anumite bug-uri (hardware si software), mi-a placut foarte mult acest proiect.

Download

Arhiva:

proiect_x_0.zip

Jurnal

Pentru inceput, am cumparat piesele necesare placii de baza, urmand apoi sa le lipim la laborator, si implicit sa o programam. Apoi am achizitionat piesele necesare realizarii proiectului (placuta secundara), si efectiv le-am lipit in urmatoarele saptamani. Pe parcursul realizarii proiectului, am gandit algoritmul jocului, si am implementat functionalitatile necesare. In ultima etapa, am finalizat partea software, si am facut debugging atat pe partea software, cat si pe cea hardware (probleme cu microcontroller-ul, LED-uri).

Bibliografie/Resurse

Resurse