Table of Contents

Ioana MIHĂILESCU - Snake LCD

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul are ca scop implementarea unui joc clasic,jocul de snake pe un ecran LCD si voi folosi un micro-controller. Jucatorul se va folosi de butoane pentru a se deplasa cu sarpele. Sarpele isi va mari dimensiunea cand intalneste un bloc. Blocul tinta va generat random,dupa un algoritm anume, pe display.

Descriere generală

Jucătorul trebuie să hrănească Snake-ul pentru a obtine cat mai multe puncte. Fructele apar random pe ecran.Cu fiecare fruct mancat,șarpele se mareste. Jocul se termină în momentul în care șarpele își intersectează capul de restul corpului sau se loveste de un zid.

Schemă bloc

Hardware Design

Compnentele necesare pentru partea hardware: * Placa Aditionala( Placa Test)

Schema Electrica

Schema electrica am realizat-o in Eagle.

Rezultate Obţinute

Concluzii

Am cumparat o groaza de componente,aveam multe idei ,dar am vrut sa nu ma grabesc si sa lipesc ceva gresit,si pana la urma am ajuns cu o seara inaintea prezentarii cu LCD-ul ars si multe altele.