Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Un joc pe LCD, cu o grilă de pătrățele. Jucătorul trebuie să identifice pătrățelele pereche, cu scopul de a le îndepărta de pe grilă. Regula principală este că jucătorul nu poate întoarce decât maxim 2 pătrățele în același timp, apoi tabla ascunde pătrățelele care au fost întoarse, așa că jucătorul va trebui sa se bazeze mult pe memoria sa, pentru a câștiga jocul cu un scor cât mai mare.
Alegerea pătrățelului se face prin intermediul butoanelor (input). Rezultatul se va vedea pe LCD (output). Difuzorul va produce efecte sonore pentru a realiza muzică ambientală (output). LED-urile vor produce efecte luminoase pentru a oferi indicii utilizatorului referitoare la acțiunea sa (output).
Lista de piese:
Schema electrică
Funcționalități
Implementare
Proiectul este pe deplin funcțional! Nu voi spune că proiectul a fost unul interesant, deoarece am observat că 99% din proiecte încep cu această propoziție. Pot să afirm cu certitudine că acest proiect a fost prima temă „adevărată” din această facultate și probabil singura inginerească, singura temă tangibilă, unde rezultatul este fizic și nu digital în totalitate.
Dificultăți:
Resurse Hardware
Resurse Software