Table of Contents

Bogdan-Ionut ŞERBAN - Nume proiect

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul constă în implementarea jocului X și 0 pe o matrice de 3 x 3 LED-uri BICOLORE. Fiecare jucător va avea asociată o culoare în funcție de simbolul pe care îl folosește în cadrul jocului.

Am ales aceasta tema deoarece mi se pare interesanta si usor de realizat.

Cum functioneaza:

  • Voi folosi 4 butoane pentru pozitionarea pe matricea de led-uri(directiile sus, jos, stanga ,dreapta).
  • Selectarea LED-ului se va face prin apasarea unui alt buton.

Descriere generală

Hardware Design

Piese obligatorii:

  • microcontroller ATMEGA324PA-PU
  • condensatori neelectrolitici 15pF KEPF015
  • 2 LED-uri rosii 3mm EL333
  • 1 bareta pini K2X10
  • 1 bareta pini K1X10 WSL040
  • 1 quartz 16MHz QMIM016
  • 1 rezistenta 10K
  • 2 rezistente 1K
  • 3 rezistente 100R
  • 1 rezistenta 2.2K
  • 2 butoane
  • 1 soclu DIP40 dil40emf
  • 1 conector USB B Cvilux
  • 2 diode Zener
  • 3 condensatoare 100nF
  • 1 jumper

Piese X si 0:

  • 10x LED-uri BICOLORE
  • 10x rezistente 330 O
  • 5x butoane

Rezultate Obţinute

Concluzii

Din pacate nu am terminat proiectul . Imi lipseste partea software.

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.