Table of Contents

Mihai-Cătălin BLEONŢ (6433) - X si 0

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul este reprezentat de jocul X si O pe LCD. Acesta va consta in invingerea unui jucator AI prin alinierea a 3 simboluri de acelasi fel, pe linie, coloana sau diagonala.

Scopul jocului este unul distractiv si de ocupare a timpului liber.

M-am gandit ca un joc este cel mai potrivit pentru un proiect, deoarece ma va ajuta si pe mine sa lucrez la el si sa-l testez.

Pe mine ma va ajuta sa invat cum sa lipesc piesele si sa programez pe un microprocesor, iar pe ceilalti, sa se joace acel joc si sa invete sa castige de fiecare data.

Descriere Generala

In principiu , proiectul ar trebui sa ruleze in felul urmator : un user va folosi butoanele puse la dispozitie pe placuta de extensie pentru a comunica cu LCD-ul . 4 butoane vor fi folosite pentru deplasare pe ecran , iar unul pentru selectare.

Apasarea unui buton va fi observata de ATMega16 , care va procesa si concretiza intr-o afisare corespunzatoare pe LCD.

Hardware Design

Componentele hardware necesare sunt :

Schema electrica:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei:

Rezultate Obţinute

Nu am reusit sa fac sa mearga ecranul :( Cel mai probabil l-am ars sau a fost stricat de la bun inceput.

Am scris un program prin care testez butoanele si un program care implementeaza jocul x si 0.

Concluzii

Mult mai greau decat m-am asteptat initial.

Ecranul mi-a dat mari batai de cap.

Am facut un program demonstrativ care afiseza un string pe ecran.

Download

test_butoane.rar - un program care testeaza functionaliatea butoanelor

afisare_lcd_nokia_nume.rar - un program care afiseaza un string pe ecranul unui nokia 3310(testat pe ecranul unui coleg)

proiect-pm.zip - implementarea jocului x si 0

Jurnal

Bibliografie/Resurse

Datasheet ATMega324PA ATMEGA324PA.html

Nokia 3310 LCD Driver 37