Table of Contents

Bogdan CIOBANU, Laura IONEL - Tetris LCD

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Permite utilizatorului sa joace Tetris

Scopul lui este de a distra utilizatorul printr-un joc clasic al copilariei

Descriere generală

Hardware Design

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Am reusit sa conectam cu greu LCD-ul la controller pentru ca am gasit foarte greu o modalitate sa il alimentam cu 3.3V.

Am implementat un inceput pentru joc in care generam doar piese patrate. Controlarea acestora nu a fost insa implementata.

Concluzii

A fost un proiect interesant care ne-a expus la probleme pe care nu le intalnim in viata noastra de zi cu zi de simpli programatori.

Cele mai mari probleme au fost cele de ordin electronic pentru ca nu eram initiati in acest domeniu.

Ne-a placut si vom continua sa lucram la proiect.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse