Table of Contents

Alexandru-Florin GAVRIL (6338) - Nume proiect

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Prezentare pe scurt:

Proiectul va simula clasicul joc Pacman pe un ecran LCD de Nokia. Jocul este unul extrem de distractiv, aparut in anul 1980 pentru prima data si jucat in continuare cu aceeasi placere si azi.

Descriere generală

Schema Bloc - Display

Hardware Design

Placuta de baza PM2015, impreuna cu toate piesele de baza. Un regulator de tensiune pentru a alimenta display-ul de Nokia. Display Nokia + 4 butoane pentru a controla.

  • scheme electrice
  • diagrame de semnal
  • rezultatele simulării

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.