Autorii pot fi contactati la adresa: Login pentru adresa
Proiectul consta in implementarea binecunoscutului joc Snake pe o matrice de leduri 8×8. Scopul jocului este de a aduna cat mai multa “hrana”. Sarpele va fi controlat prin 4 butoane reprezentand cele 4 directii(sus,jos,stanga,dreapta).
Microcontrolul Atmega324PA va primi comenzi de la butoane in functie de care se va modidifica starea matricii de leduri. Astfel la apasarea butonului de Start/Reset va porni un joc nou, iar la apasarea butoanelor de directie snake-ul isi va schimba directia de deplasare. In cazul in care jocul a inceput si player-ul nu mai apasa nici un buton se va calcula noua pozitie fara modificarea directiei snake-ului.
Lista Componente
Placuta etapa1: http://cs.curs.pub.ro/wiki/pm/cablaj/proiect2015
Piese auxiliare:
Mediul de dezvoltare folosit
Functii si detalii implemetare
Configuratia matricii de leduri este retinuta intr-un tablou bidimensional de 8×8. Aceasta contine elemenete egale cu 0 sau 1 cu semificatia urmatoare:
Matricea este reprezentata pe leduri cu ajutorul functiei desenare_matrice(). Jocul se desfasoara in felul urmator:
Hrana este generata aleator cu ajutorul functiei generare_hrana(), iar in momentul in care sarpele o “mananca” lungimea acestuia se mareste cu o unitate.
Acest proiect ne-a consolidat, prin realizarea si programarea dispozitivului hardware, cunostintele dobandite in cadrul laboratorului de PM.
Consideram ca, cea mai interesanta etapa a proiectului a fost alcatuirea schemei electrice si lipirea componentelor.Aceasta am considerat-o o noua provocare.
Cea mai anevoiasa parte a proiectului a fost identificarea anozilor si a catozilor matricei de leduri, deoarece acestia erau incrucisati si nu aveam nicio indicatie inscriptionata pe matrice.