Table of Contents

Mihai Nagnibeda - X si 0

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul ales reprezinta o implementare reprezentativa a jocului de X si 0 astfel:

Pe placuta de joc sunt asezate 9 leduri pentru afisare (dispuse in matrice de 3 x 3) si 5 butoane pentru control (dispuse in forma de plus: sus/jos/stanga dreapta si centru). Aprinderea ledurilor semnifica o pozitie selectata de catre un jucator sau deplasarea intre pozitiile disponibile. Cei doi jucatori vor avea culori diferite (rosu pentru “X” si verde pentru “0”) si se vor deplasa folosind butoanele (sus/jos/stanga/dreapta), selectand o pozitie folosind butonul din mijloc. In momentul in care jocul s-a terminat, linia castigatoare este semnalata prin aprinderea si stingerea repetata a ledurilor.

Descriere generală

Hardware Design

  Lista piese: Placuta etapa PM, 9 led-uri bicolore, 5 butoane, placuta de test, fire UTP, rezistente, condensatori.

Software Design

Eagle
WinAVR
Programmer's Notepad

Rezultate Obţinute

  Am obtinut un proiect functional.
  

Concluzii

  Mi s-a parut util acest proiect, deoarece mi-am consolidat cunostintele dobandite in cadrul laboratorului.
  Este un proiect usor de realizat.

Download

Arhiva Proiect

Jurnal

  Etapa 1 - Achizitionarea placutei si a componentelor. Lipirea lor pe placuta
  Etapa 2 - Achizitionarea placuta de test si a componentelor pentru realizarea jocului X si 0.
  Etapa 3 - Lipirea componentelor pe placuta de test.
  Etapa 4 - Completarea paginii de wiki.
  Etapa 5 - Legarea placii de baza cu placuta test.
  Etapa 6 - Testarea si rezolvarea problemelor intalnite.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.