Table of Contents

Dragoş Ştefan DUMITRESCU - X si 0

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • ce face
  • care este scopul lui
  • care a fost ideea de la care aţi pornit
  • de ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi

Proiectul consta in realizarea unui joc de tip 'X si 0' pe o matrice 3×3 de LED-uri bicolore. Fiecarui jucator ii este asignata una din culorile LED-ului, iar cu ajutorul butoanelor(sus, jos, stanga, dreapta, select) acestia isi pot alege mutarile.

Descriere generală

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Avem la dispozitie 6 butoane ( sus, jos , stanga, dreapta, select, reset) cu ajutorul carora facem mutarile pe matricea 3×3 de LED-uri. Castiga jucatorul care aprinde 3 leduri de aceeasi culoare pe linie, coloana sau diagonala. Cu ajutorul butonului de reset, stingem toate ledurile ( in caz de egalitate). In caz de win, ledurile se sting automat. Conform schemei bloc, folosim : - 6 butoane (input) - 9 LED-uri (output) - microcontrollerul ATMega 324

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

  • listă de piese
  • scheme electrice
  • diagrame de semnal
  • rezultatele simulării

Lista piese placa de baza :

Lista piese necesare pentru joc:

Schema electrica placa de baza :

Schema electrica joc :

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.