Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Proiectul consta in implementarea unui joc X si 0 pe o matrice 3×3 de leduri bicolore folosind 9 leduri pentru matricea 3×3 a jocului si inca unul pentru a indica jucatorul curent. Pentru a reprezenta miscarile unui jucator (pe linie sau pe coloana) vor fi folosite 4 butoane care reprezinta directia de deplasare pe matrice(sus,jos, stanga,dreapta) si un buton de confirmare. Jucatorii se vor diferentia prin culoarea ledului aprins(fie rosu, fie verde).
Lista de piese:
-placa PM2014
-placa test
-9 leduri bicolore
-5 butoane
-4 rezistente 1K
Pentru leduri am folosit porturile A,C si D(7,6),iar pentru butoane portul D(0,1,2,3,4).
Pentru dezvoltare am folosit Notepad++,avr-gcc. Sursa se gaseste la sectiunea de download.
In final am obtinut un joc functional( nu in totalitate - nu se stie cine castiga) in care jucatorii pot alege unde sa aprinda un led ( se pot deplasa prin matricea de leduri ).
A fost un proiect interesant,la care a fost ceva de munca - chiar daca pare simplu - mai ales la partea hardware.
Sursa: titaandreea_x_0.zip