Table of Contents

Vlad FRĂŢILĂ - Joc Snake

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul presupune implementarea unui joc tip Snake pe un ecran LCD de Nokia 3310 (84 x 48 pixeli).

Descriere generală

Hardware Design

Schema electrica a proiectului

Am folosit pana la urma un display de nokia 3410. Acesta are o rezolutie putin mai mare (96 x 65), dar este compatibil pin la pin cu cel de 3310. Am ales sa il folosesc pe acesta pentru ca avea portul de pini mai lat si am putut sa lipesc mai usor fire pe el.

Am ales sa alimentez toata placuta la 3.3V prin BA033. Astfel, am putut sa alimentez si ma conectez direct la pinii displayului, care functioneaza la 3.3V. Pentru aceasta, a trebuit sa schimb cuartul cu unul de 12 MHz, pt ca microcontrollerul nu duce 16 MHz la 3.3V.

Lista componente:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

Am modificat libraria, care este scrisa pentru display-ul de 3310 pt a putea afisa pe displayul cu rezolutie mai mare. Am folosit un buffer pentru a retine pixelii ecranului, in care desenez pixel cu pixel. La fiecare pas din joc, trimit acest buffer la ecran.

Jocul este snake simplu. Scopul este sa controlezi sarpele cu cele 2 butoane(stanga - dreapta) pentru a manca hrana ce apare random pe ecran. Acesta creste de fiecare data cand mananca ceva si nu trebuie sa se loveasca de el insusi.

Rezultate Obţinute

Am reusit sa implementez ceea ce mi-am propus.

Se observa in imagine ca am implementat wrapping pt cand sarpele atinge o margine a ecranului.

Concluzii

A fost un proiect interesant. Am reusit sa inteleg cum se realizeaza interfatarea cu displayul si cum poate fi acesta comandat.

Download

Arhiva cu libraria folosita si software-ul implementat de mine.

fratila_vlad_334cc.zip

Jurnal

Bibliografie/Resurse

[1]37