Table of Contents

Theodor-Cosmin DIDII - Retro car game

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Ce face?

Este un joc retro cu masini, need for speed-ul copilariei.

Care este scopul lui?

Scopul proiectului este acela de a aprofunda notiunile invatate la proiectarea microproceasoarelor, dar si de a contrui un proiect amuzant cu care poti sa te joci.

De ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi?

Pentru a te juca pe el.

Pentru mine, fiind primul proiect de acest gen, mi se pare un mod interesant de a invata mai multe despre electronica.

Descriere generală

O schemă bloc cu toate modulele proiectului, atât software cât şi hardware.

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Nume piesa Număr unitati
LCD Nokia 3310 1
Rezistență 3k3 5
Rezistență 1k8 5
LP2950CZ-3.3G 1
Condensator 10uF 1
Buton 6

Software Design

Unelte folosite:

Pentru implementare am plecat de la codul din libraria nokia3310. Pentru retinerea caracterelor afisate pe ecran m-am folosit de o matrice.

Mod de utilizare:

la inceput jocului va fi afisat un mesaj de start pana la apsarea butonului 1 cand va incepe efectiv jocul.

Utilizatorul dispune de 3 comenzi :

* mutarea masinii la stanga si la dreapta prin butoanele 2 si 3.

* resetare joc prin butonul 5.

Rezultate Obţinute

Proiectul arata foarte bine.

Am reusit sa conectez placuta de baza cu cea secundara si totul parea sa mearga.

Am verificat cu multimetrul toate tensiunile si rezistentele, dar nu am reusit sa fac afisarea pe ecran.

Concluzia mea e ca e posibil ca ecranul meu sa fi fost ars.

Concluzii

E un proiect amuzant si ar fi trebuit sa imi iau mereu sa am niste piese de rezerve, in cazul in care mi s-ar strica ceva.

Download

Fisierele sursa si README: the_retro_car_game.zip

Bibliografie/Resurse

Biblioteca Nokia 3310: http://www.quantumtorque.com/media/nokia3310library.zip

M-am mai uitat in proiectele din ultimii ani.