Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Un joc X si 0 se desfasoara pe o matrice 3 x 3 unde fiecare jucator are un simbol propriu (X sau 0). Jucatorii 'muta' alternativ de pe cele 5 butoane pe placuta (4 pentru selectie (sus, jos, stanga, dreapta) si unul pentru acceptarea selectiei).La fiecare mutare un jucator poate ocupa o casuta libera punand simbolul sau, iar castigatorul este primul jucator care reuseste sa aibe 3 simboluri proprii pe orizontala / verticala / diagonala.In cazul in care un jucator nu mai are unde sa puna simbol (s-a ocupat toata matricea) ⇒remiza
Proiectul ofera posibilitatea de a juca celebrul joc X si 0 in varianta multiplayer (1 vs 1) pe un device portabil
Sunt pasionat de jocuri si am ales unul binecunoscut (am implementat in anul II la laborator un mecanism de AI pentru jocul de X si 0 in C++.
Este un joc amuzant si ma va ajuta sa sa ma familiarizez cu PM-ul.
Placa de bază:
Placuta de test(secundara):
Schema electrica:
Lista de piese folosite:
Nume componenta | Cantitate |
---|---|
Placuta etapa 1 | 1 |
Leduri bicolore | 9 |
Butoane | 5 |
Placuta de test | 1 |
Benzi conectoare cu 16 fire | 1m |
Barete de pini | 3 |
Rezistente | 9 |
Am obtinut un proiect complet functional. Jocul este unul de tipul player vs player.
Mi s-a parut util acest proiect, deoarece mi-am consolidat cunostintele dobandite in cadrul laboratorului.Este un proiect usor de realizat.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.