Table of Contents

Ştefan NEDELCU -Binecunoscutul joc X si 0

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • Ce face?

Un joc X si 0 se desfasoara pe o matrice 3 x 3 unde fiecare jucator are un simbol propriu (X sau 0). Jucatorii 'muta' alternativ de pe cele 5 butoane pe placuta (4 pentru selectie (sus, jos, stanga, dreapta) si unul pentru acceptarea selectiei).La fiecare mutare un jucator poate ocupa o casuta libera punand simbolul sau, iar castigatorul este primul jucator care reuseste sa aibe 3 simboluri proprii pe orizontala / verticala / diagonala.In cazul in care un jucator nu mai are unde sa puna simbol (s-a ocupat toata matricea) ⇒remiza

  • Care este scopul lui?

Proiectul ofera posibilitatea de a juca celebrul joc X si 0 in varianta multiplayer (1 vs 1) pe un device portabil

  • Care a fost ideea de la care aţi pornit?

Sunt pasionat de jocuri si am ales unul binecunoscut (am implementat in anul II la laborator un mecanism de AI pentru jocul de X si 0 in C++.

  • De ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi?

Este un joc amuzant si ma va ajuta sa sa ma familiarizez cu PM-ul.

Descriere generală

x0.jpg

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

  • listă de piese
  • scheme electrice
  • diagrame de semnal
  • rezultatele simulării

Placa de bază:

Placuta de test(secundara):

Schema electrica:

schema_electrica_x0.jpg

Lista de piese folosite:

Nume componenta Cantitate
Placuta etapa 1 1
Leduri bicolore 9
Butoane 5
Placuta de test 1
Benzi conectoare cu 16 fire 1m
Barete de pini 3
Rezistente 9

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Am obtinut un proiect complet functional.
Jocul este unul de tipul player vs player.

Concluzii

Mi s-a parut util acest proiect, deoarece mi-am consolidat cunostintele dobandite in cadrul laboratorului.Este un proiect usor de realizat.

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.