Table of Contents

Butică Romeo 333CC - Joc X si 0

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

x-si-0-strategii-de-joc-300x199.jpg

Acest proiect are ca scop implementarea jocului X si O pe o matrice de LED-uri bicolore.

Descriere generală

<fc #000000>Schema bloc :</fc>

Hardware Design

Lista de piese :

Nume Componeta Cantitate
Placuta etapa 1 1
Led-uri bicolore 9
Rezistente 1K 9
Butoane 5
Placuta de test 1

Schema electrica :

Software Design

Am folosit:

Eagle (schematic)

Programmer's Notepad WinAVR

Rezultate Obţinute

img_0994.jpg img_0996.jpg

Concluzii

Download

Schema Electrica : x_si_0.sch

Codul sursa : proiect.zip

Jurnal

[Etapa 1] - Achizitionare componente pentru placuta de la etapa 1 si lipirea acestora pe placuta.

[Etapa 2] - Achizitionare placuta de test si componente pentru realizarea unui joc X si 0.

[Etapa 3] - Lipire componente pe placuta de test ( 80% complet)

[Etapa 4] - Completare wiki

[Etapa 5] - Lipire componente pe placuta de test ( 100%). Legare placa de baza cu placuta test (20 %).

[Etapa 6] Legare placa de baza cu placuta test (100 %).

Bibliografie/Resurse

Laboratoare PM

Datasheet http://cs.curs.pub.ro/wiki/pm/_media/doc8272.pdf