Table of Contents

Nicolae-Alexandru IVAN - 2048 pe LCD

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului:

Descriere generală

ivan_schema_bloc.jpg

Hardware Design

Listă piese:

Software Design

Pentru interfațarea cu LCD-ul, biblioteca u8glib.
Implementarea jocului este scrisă de la 0, după modelul 2048 source.

Microcontrollerul avea JTAG (ceva feature de debug) activat, motiv pentru care pinii PC2, PC3, PC4 și PC5 nu puteau fi folosiți ca pini I/O.
Pentru dezactivarea JTAG din software trebuie scris 1 pe bitul JTD al registrului MCUCR de 2 ori în decursul a 4 cicli de ceas.

MCUCR |= (1 << JTD); 
MCUCR |= (1 << JTD);

Din ce am înțeles, dezactivarea JTAG se poate face și din scrierea fusebit-ilor.

Rezultate Obţinute

Ansamblu Placa de bază
Placa de bază
Placa auxiliară
Placa auxiliară
Start screen
Start screen
Game screen
Game screen

Concluzii

A fost un proiect interesant.

Cea mai mare problemă a fost provocată de JTAG, din cauza căruia nu puteam afișa nimic.
Latența LCD-ului și faptul că u8glib este construită în jurul consumului mic de RAM au făcut
aproape imposibilă realizarea unei animații pentru joc, dar rezultatul este, per total, mulțumitor.

Download

Arhivă cod + schemă bloc

Bibliografie/Resurse