Table of Contents

Alexandra RUSU CONDURACHI - Nume proiect

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul constă în realizarea binecunoscutului joc de X și 0 pe o matrice de 3×3 leduri bicolore.

Descriere generală

Schemă bloc:

Hardware Design

Listă de piese:

  1. 9 leduri bicolore
  2. 5 butoane
  3. 18 rezinstențe 1K
  4. cablu panglică
  5. mufe mamă

Schemă electrică:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Placa de bază:

Placă suplimentară:

Rezultat final:

Am avut mici probleme în a-mi da seama cum pot controla led-urile în cod, deoarece schimbarea culorii se face prin schimbarea polarității.
Momentan nu am reușit să termin partea de software (din lipsă de timp/organizare), dar voi continua să lucrez la proiect pe viitor.

Concluzii

Momentan încă nu am reușit să implementez codul pentru a controla jocul.

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

-martie → am participat la Plăcuțiadă
-aprilie → am achiziționat componentele pentru plăcuța de bază
-aprilie → am lipit și finalizat plăcuța de bază și am achiziționat componentele pentru placa suplimentară
-mai → am finalizat partea hardware a proiectului

Probleme întâlnite:

-au trebuit schimbate diodele de pe placa de bază
-încă nu am finalizat partea software a proiectului

Mi-a plăcut:

-am învățat să lipesc componente
-am învățat să creez o schemă electrică în Eagle

Bibliografie/Resurse

Resurse software

-Datasheet ATmega324
-Laborator 0 PM