Table of Contents

Andreea-Simona DOMNIŞORU - X si 0

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Acest proiect implementeaza clasicul joc X si 0. Jocul este implementat folosind leduri bicolore care se aprind cu o culoare diferita pentru fiecare jucator. Jocul se terminca cand unul din cei 2 jucatori are 3 leduri aprinse pe diagonala, orizontala sau verticala.

Descriere generală

Jocul porneste la alimentarea cu energie. La inceput nu este aprins niciun led. Cu ajutorul celor 4 butoane, jucatorul navigheaza prin placa de joc si poate alege sa selecteze un led care inca nu a fost aprins. La apasarea butonului de selectie, ledul este aprins si va ramane asa pana la terminarea jocului, dupa care se intampla acelasi lucru pentru celalalt jucator. Asta se intampla pana cand un jucator castiga.

Proiectul are nevoie de 24 de pini de iesire dintre care:

- 18 pentru leduri , am folosit leduri bicolore cu 2 picioare si de aceea fiecare led are nevoie de cate o rezistenta

- 6 pentru butoane

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Lista de piese:

placuta de baza

placuta gaurita

9 led-uri bicolore

9 rezistente de 100 de ohmi

barete pini

fire electrice

24 conectori mama-tata

5 butoane

cablu alimentare

Software Design

Mediu de dezvoltare:

- Eagle

- WinAVR

- Programmer's Notepad

Jocul se joca player vs player, nu am folosit algoritmi speciali

Rezultate Obţinute

Concluzii

X si 0 este un proiect de dificultate medie care mi-a luat intre 8 - 9 ore pentru lipituri (fara placuta de baza). Din acest proiect am invatat cum sa lucrez cu un datasheet, sa interpretez anumite scheme electrice si sa lucrez cu un ledcon. Nu am ledcon acasa asa ca toate piesele le-am lipit la laborator.

Download

domnisoru-andreea_332ca.zip