Table of Contents

Octavian MARŢ - Whack A Weasel

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

  • Proiectul dat este implimentarea unui joc de tip Whack a Weasel cu butoane si Led-uri.
  • Led-urile se vor aprinde intr-un mod random pe o anumita perioada de timp, jucatorul trebuie sa apese pe butonul corespunzator led-ului aprins altfel el pierde.
  • Scopul proiectului este de a invata de a face legatura intre partea hardware si software.

Descriere generală

Schema bloc:

Hardware Design

  • schema electrica:

  • listă de piese:
    • Led-uri 10x
    • Rezistente de 1k - 10x
    • Barete pini
    • placuta de test
    • fire conexiune - 20x

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • Mediul de dezvoltare: WinAVR + Programmers Notepad
  • Reprezentare Led-uri si butoane:
    • <wrap hi>int leds[8] = {PA0, PA1, PA2, PA3, PA4, PA5, PA6, PA7}; </wrap>
    • <wrap hi>int butons[8] = {PD0, PD1, PD2, PD4, PC1, PC2, PC3, PC4};</wrap>
  • Aprinde led-ul cu numarul i: <wrap hi>#define ON_LED(i) ( (PORTA |= (1 « leds[i])))</wrap>
  • Stingere led-ul cu numarul i: <wrap hi> #define OFF_LED(i) ( (PORTA &= ~(1 « leds[i])))</wrap>

Rezultate Obţinute

Am avut probeleme la partea de software si din cauza asta nu am putut face proiectul la fel cum a fost gandit initial.

Concluzii

A fost un proiect foarte interesant la care am invatat multe lucruri. Desi nu am reusit sa fac ceea ce am vrut initial sunt satisfacut de rezultatele obtinute. Inainte de a incepe proiectul trebuie sa-ti faci o lista cu toate piesele posibile si sa le cumperi pe toate o singura data de altfel ve-ti avea multe calatorii lungi pe str. Maica Domnului .

Download

Arhiva cu toate resursele proiectului: arhiva.rar

Bibliografie/Resurse

Datasheet ATMEGA324: doc8272.pdf

Laboratorare: prj2014