Octavian MARŢ - Whack A Weasel
Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Introducere
Proiectul dat este implimentarea unui joc de tip Whack a Weasel cu butoane si Led-uri.
Led-urile se vor aprinde intr-un mod random pe o anumita perioada de timp, jucatorul trebuie sa apese pe butonul corespunzator led-ului aprins altfel el pierde.
Scopul proiectului este de a invata de a face legatura intre partea hardware si software.
Descriere generală
Schema bloc:
Hardware Design
listă de piese:
Led-uri 10x
Rezistente de 1k - 10x
Barete pini
placuta de test
fire conexiune - 20x
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
Mediul de dezvoltare: WinAVR + Programmers Notepad
Reprezentare Led-uri si butoane:
<wrap hi>int leds[8] = {PA0, PA1, PA2, PA3, PA4, PA5, PA6, PA7}; </wrap>
<wrap hi>int butons[8] = {PD0, PD1, PD2, PD4, PC1, PC2, PC3, PC4};</wrap>
Aprinde led-ul cu numarul i: <wrap hi>#define ON_LED(i) ( (PORTA |= (1 « leds[i])))</wrap>
Stingere led-ul cu numarul i: <wrap hi> #define OFF_LED(i) ( (PORTA &= ~(1 « leds[i])))</wrap>
Rezultate Obţinute
Am avut probeleme la partea de software si din cauza asta nu am putut face proiectul la fel cum a fost gandit initial.
Concluzii
A fost un proiect foarte interesant la care am invatat multe lucruri. Desi nu am reusit sa fac ceea ce am vrut initial sunt satisfacut de rezultatele obtinute. Inainte de a incepe proiectul trebuie sa-ti faci o lista cu toate piesele posibile si sa le cumperi pe toate o singura data de altfel ve-ti avea multe calatorii lungi pe str. Maica Domnului .
Download
Bibliografie/Resurse