Table of Contents

Alexandru-Cătălin CIOBANU - Tetris

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Ce Face ?

Un joc de Tetris pe un LCD de Nokia 3310.

Care este scopul lui ?

Scopul lui este de a convinge cat mai multi studenti sa joace Tetris.

Care a fost ideea de la care aţi pornit ?

Imi place sa joc Tetris si poate le place si altora.

De ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi ?

Pentru ca jocul este destul de distractiv.

Descriere generală

Schema Bloc

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Hardware Design

Lista Piese

       1) Ecran LCD Nokia 3310
       2) Fire de legatura
       3) Condensator 1u5 
       4) 5 rezistente 1k8
       5) 5 rezistente 3k3    
       6) 6 Butoane

Schema Electrica

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

  • listă de piese
  • scheme electrice
  • diagrame de semnal
  • rezultatele simulării

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Mediul de dezvoltare principal pe care l-am folosit a fost Vim
Biblioteca cu care am reusit sa realizez comunicatia cu LCD-ul este PCD8544
Sursele se gasesc in sectiunea Download

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Jocul nu este fully-functional insa merge mutarea pieselor spre stanga, si detectarea coliziunilor acestora.

Concluzii

Desi nu am avut prea mult spor saptamanile anterioare, am reusit saptamana asta, 
pe ultima suta de metri sa comunic cu LCD-ul. 
Totodata, desi jocul nu e complet implementat e un punct de plecare 
foarte bun pentru alte proiecte de genul.
Ca si concluzie: voi participa la astfel de proiecte si in scop personal.

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

alexandru-catalin_ciobanu_333ca_tetris.zip

Jurnal

06.05.2014

Adaugat schema Bloc, schema electrica, lista de piese

Completat partea introductiva cu detaliile proiectului

23.05.2014

Adaugat screenshot-uri + completarea cu rezultate
Adaugare arhiva cu surse
Adaugat concluzii si detaliile de implementare

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

http://www.amontec.com/lcd_nokia_3310.shtml

https://learn.adafruit.com/nokia-5110-3310-monochrome-lcd