Table of Contents

Andreea-Cristina BERNAT - Pong Game

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul constă în realizarea jocului Pong. Consider că este o modalitate distractivă de a aprofunda programarea embedded.

Descriere generală

andreea.bernat-pm.jpg

Instrucțiuni de folosire

Câte două butoane pentru fiecare jucător, pentru mișcarea barei în sus sau în jos.

Hardware Design

Listă de piese

Componente Cantitate Preț Magazin
Placa de bază 1 ~50 RON -
Push-button 4 - -
LCD Grafic 128 X 64 1 99 RON Robofun

Schema electrică

Software Design

Mediul de dezvoltare este Programmer's Notepad cu WinAVR.

Nu este nevoie de unde algoritm foarte complicat. Bila își alege o direcție aleatoare spre care se îndreaptă, iar jucătorii, cu ajutorul butoanelor, mișcă bara proprie pentru a împiedica bila să treacă de aceasta.

Rezultate Obţinute

Placa de bază

1ada.jpg.jpg

Lipirea LCD-ului și a butoanelor 2ada.jpg.jpg

3ada.jpg.jpg

4ada.jpg.jpg

Concluzii

Din păcate, nu am reușit să fac biblioteca LCD-ului să meargă. Am încercat să printez 'Hello World!' și nu a mers. Nu am ajuns la implementarea jocului în sine din această cauză. Am petrecut mult timp încercând și modificând mai multe biblioteci de pe internet. Consider că principala problemă a fost biblioteca LCD-ului, deși sunt șanse să fi greșit la lipirea pinilor sau alte probleme ale LCD-ului. Butoanele care au fost lipite pentru jucători funcționează (am testat cu aprinderea unui led).

Ce am învățat din proiectul acesta a fost să lipesc componentele pe placă și experiență pe viitor în vederea dezvoltării unui proiect de la 0.

Download

Arhiva cu codul poate fi descărcată de aici: pong_game.zip

Bibliografie/Resurse

GDM12864H.pdf

adm12864h.pdf

avrlcd

GLCDks0108

topic,20137.0.html