Table of Contents

Marian Stefan CIOTEC - Joc Snake pe un ecran Nokia 3310

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul are ca scop implementarea celebrului joc Snake un display de Nokia 3310. Am ales sa fac acest proiect pentru ca a fost un joc indragit de mine in copilarie si este foarte distractiv.

Descriere joc

Sunt urmărite regulile jocului de bază. Jucătorul trebuie să hrănească Snake-ul pentru a acumula puncte. Merele (hrana șarpelui) apar random pe ecran. Cu fiecare măr mâncat, șarpele crește cu încă o bucată. Jocul se termină în momentul în care șarpele își intersectează capul de restul corpului sau se loveste de un zid.

Exista trei nivele de dificultate, care se diferentiaza prin dificultatea obstacolelor si viteza sarpelui:

La final este afisat un punctaj, acumulat in functie de merele mancate si de nivelul jocului.

Descriere generală

Schema generala

Hardware Design

Lista de piese

Nume piesă Număr unități
LCD Nokia 3310 1
Rezistență 3k3 5
Rezistență 1k8 5
Diodă 1N4004 2
Condensator 10uF 1
Buton 6

Schema Eagle

Software Design

Librării şi surse 3rd-party:

Surse şi funcţii implementate:

Pentru mai multe detalii despre implementarea software, vezi README din arhiva (sectiunea Download)

Rezultate Obţinute

Clip cu jocul: http://youtu.be/9C8Wo8Bpzp0

Rezultatul obtinut este un joc snake complet functional.

Concluzii

A fost mai dificil de realizat partea de hardware decat cea de software. A fost un proiect foarte interesant si placut de realizat, de pe urma caruia am invatat multe.

Download

Arhiva cu sursele si README: ciotec_snake.zip

Bibliografie/Resurse