Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Proiectul are ca scop implementarea celebrului joc Snake un display de Nokia 3310. Am ales sa fac acest proiect pentru ca a fost un joc indragit de mine in copilarie si este foarte distractiv.
Sunt urmărite regulile jocului de bază. Jucătorul trebuie să hrănească Snake-ul pentru a acumula puncte. Merele (hrana șarpelui) apar random pe ecran. Cu fiecare măr mâncat, șarpele crește cu încă o bucată. Jocul se termină în momentul în care șarpele își intersectează capul de restul corpului sau se loveste de un zid.
Exista trei nivele de dificultate, care se diferentiaza prin dificultatea obstacolelor si viteza sarpelui:
La final este afisat un punctaj, acumulat in functie de merele mancate si de nivelul jocului.
Lista de piese
Nume piesă | Număr unități |
---|---|
LCD Nokia 3310 | 1 |
Rezistență 3k3 | 5 |
Rezistență 1k8 | 5 |
Diodă 1N4004 | 2 |
Condensator 10uF | 1 |
Buton | 6 |
Schema Eagle
Librării şi surse 3rd-party:
Surse şi funcţii implementate:
Pentru mai multe detalii despre implementarea software, vezi README din arhiva (sectiunea Download)
Clip cu jocul: http://youtu.be/9C8Wo8Bpzp0
Rezultatul obtinut este un joc snake complet functional.
A fost mai dificil de realizat partea de hardware decat cea de software. A fost un proiect foarte interesant si placut de realizat, de pe urma caruia am invatat multe.
Arhiva cu sursele si README: ciotec_snake.zip