Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Proiectul consta in implementarea bine-cunoscutului joc X si 0 , atat player vs player cat si player vs bot (pe o matrice 3×3 de leduri bicolore). Scopul sau este de “entertainment” . Ideea de la care am pornit se gaseste intr-un laborator de Proiectarea Algoritmilor.
Un utilizator poate controla jocul cu ajutorul a 4 butoane sageti(sus , jos , stanga ,dreapta) si un buton 'select' , prin care un jucator confirma pozitia pe care pune (x-ul sau 0-ul). Incepatorul jocului este ales random ( 50% - 50% ) .
Schema electrica : untitled.sch
Lista de componente:
Software folosit:
Tabela de joc este formata din 9 leduri bi-colore asezate in mod egal pe trei linii. Am implementat trei funcii , una pentru fiecare mod al jocului:
Botul “neinteligent” muta pe urmatoarea pozitie libera , deci este foarte usor de invins.
Botul Inteligent muta dupa un algoritm de backtracking , cu care poate fi facut cel mult remiza .
N-am avut timp sa testez proiectul.
Proiectul necesita responsibilitate , timp . Daca nu ai fi fost asa incarcat semestrul l-as fi terminat in timp util . Sper sa il termin dupa sesiune.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Proiectele din anii trecuti , Laboratoarele de PM .