Table of Contents

Alexandra-Codruţa PETRICHEI - 3D Globe POV

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

3D Globe POV se refera la simularea vizuala a unui glob pamantesc sau a unei animatii prin intermediul efectul persistentei imaginii pe retina.

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

Imaginea care va fi perceputa de ochi va arata ca un fel de holograma.

Scopul proiectului este acela de a reda animatii sau imagini 3D altfel decat prin LCD-uri.

Ideea de baza a fost aceea de a face un proiect colorat, vizibil, si interesant.

Descriere generală

Schema bloc:

Hardware Design

Lista piese in plus fata de placuta de baza:

  1. 5x shift register 74HC595N;
  2. 40 led-uri verzi 5mm;
  3. 40 rezistente 0.25 W 220 ohmi;
  4. 4 x condensatoare 100µF;
  5. 8 x condensatoare 100nF;
  6. Senzor hall;
  7. 1 buton;
  8. Motor puternic;
  9. 5x socluri pentru shift register;
  10. 1 memorie EEPRON I2C;
  11. 2x barete de 40 pini tata;
  12. Cabluri pini mama- mama;
  13. Placuta de test cu gauri 75x 100;

Schema electrica cu 3 shift register si 24 de led-uri :

Software Design

 TO DO

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Proiectul inca nu este functional, dar il voi termina in vara. Asa ca voi face atunci un update.

Concluzii

Nu incepti sa lipiti cu o seara inainte.

Desi proiectul nu e inca functional, pot spune ca e unul din putinele proiecte de la facultate care mi-au placut.

Voi continua proiectul la vara si voi face un video cu functionaliatea sa, asa ca va urma un update =)

Sfaturi:

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

TO DO

Jurnal

Bibliografie/Resurse

Resurse Software

 TO DO
 

Resurse Hardware