Table of Contents

Ioan Daniel POPOVICI - Matrix Memory Game

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Jocul de memorie consta in aprinderea led-urilor din matrice intr-o anumita secventa iar jucatorul trebuie sa refaca secventa utilizand butoanele dedicate pentru linii si coloane.

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • ce face
  • care este scopul lui
  • care a fost ideea de la care aţi pornit
  • de ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi

Descriere generală

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Hardware Design

Lista de piese:

Piesa Pret/buc Numar bucati Referinta
Matrice led-uri 5×8 122 x 76mm 29.00 RON 1 http://conexelectronic.ro/produs.php?id=38636
Display LCD 16 x 2 TBD 1 TBD
Placa test 200×100 mm 13.00 RON 1 http://conexelectronic.ro/produs.php?id=60943
Push Button 4.3 mm 0.50 RON 5 + 1 http://conexelectronic.ro/produs.php?id=38492
Rezistenta 10k/0.25W 0.05 RON 5 + 2 http://conexelectronic.ro/produs.php?id=37762
Rezistenta 470/0.25W 0.0375 RON 8 + 2 http://conexelectronic.ro/produs.php?id=23692
Cablu Plat 10 Fire Gri 2.00 1 http://conexelectronic.ro/produs.php?id=58048

Schema Eagle:

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

  • listă de piese
  • scheme electrice
  • diagrame de semnal
  • rezultatele simulării

Software Design

Codul l-am scris in Programmers Notepad care a venit in pachetul WinAvr.

Functionalitati implemetate:

  > deplasarea in matrice prin intermediul butoanelor;
  > afisarea cifrelor de la 1 la 9 pe matrice multiplexand in timp;
  > afisarea simbolului OK si a efectului de stergere a ecranului;
  > generarea de mutari in matrice in functie de nivel;
  > verificarea corectitudinii miscarilor jucatorului si avansarea/resetarea jocului; 

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Varianta finala:

Functionalitatea proiectului se poate vedea urmand acest link: https://www.youtube.com/watch?v=gd87F28JJbc

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

Cod sursa: matrixmemorygame.zip

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.