Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Jocul de memorie consta in aprinderea led-urilor din matrice intr-o anumita secventa iar jucatorul trebuie sa refaca secventa utilizand butoanele dedicate pentru linii si coloane.
Lista de piese:
Piesa | Pret/buc | Numar bucati | Referinta |
---|---|---|---|
Matrice led-uri 5×8 122 x 76mm | 29.00 RON | 1 | http://conexelectronic.ro/produs.php?id=38636 |
Display LCD 16 x 2 | TBD | 1 | TBD |
Placa test 200×100 mm | 13.00 RON | 1 | http://conexelectronic.ro/produs.php?id=60943 |
Push Button 4.3 mm | 0.50 RON | 5 + 1 | http://conexelectronic.ro/produs.php?id=38492 |
Rezistenta 10k/0.25W | 0.05 RON | 5 + 2 | http://conexelectronic.ro/produs.php?id=37762 |
Rezistenta 470/0.25W | 0.0375 RON | 8 + 2 | http://conexelectronic.ro/produs.php?id=23692 |
Cablu Plat 10 Fire Gri | 2.00 | 1 | http://conexelectronic.ro/produs.php?id=58048 |
Codul l-am scris in Programmers Notepad care a venit in pachetul WinAvr.
Functionalitati implemetate:
> deplasarea in matrice prin intermediul butoanelor; > afisarea cifrelor de la 1 la 9 pe matrice multiplexand in timp; > afisarea simbolului OK si a efectului de stergere a ecranului; > generarea de mutari in matrice in functie de nivel; > verificarea corectitudinii miscarilor jucatorului si avansarea/resetarea jocului;
Functionalitatea proiectului se poate vedea urmand acest link: https://www.youtube.com/watch?v=gd87F28JJbc
Cod sursa: matrixmemorygame.zip
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.