Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Prezentarea pe scurt a proiectului vostru: Proiectul consta in realizarea unui jov Tetris/Labirint.
O schemă bloc: Accelerometrul: cu ajutorul lui se vor muta piesele stanga/dreapta. Se va folosi doar axa Y. cu ajutorul lui se va muta bila in labirint. (se vor folosi toate cele 3 axe. Axa Z da acceleratia)
Ecranul: pe ecran se va putea vedea starea jocului.
Leduri: in momentul in care se incearca o mutare invalida (de exemplu lovirea de pereti) se va aprinde un led rosu.
Componente | |||
---|---|---|---|
Nume | Cost unitar | Număr unități | Cost total |
Accelerometru | N/A | 1 | N/A |
Fire tip mama | N/A | N/A | N/A |
Ecran LCD | N/A | 1 | N/A |
Modele: Accelerometru: http://www.pololu.com/file/download/MMA7341L.pdf?file_id=0J379 LCD: http://www.bolymin.com.tw/web_new/html/product/index3.aspx?Page=4&p=66&num=244&kind=147&kind2=182&kn=Display&kn2=LCD+Module
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.