Table of Contents

Diana-Manuela DUMITRESCU - Nume proiect

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • ce face: proiecteaza un joc de lumini asemanatoare unui visualizer din orice player audio
  • care este scopul lui:
  • care a fost ideea de la care aţi pornit: de la un film
  • de ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi: efectele pot fi utile intr-un club; pentru mine este util pentru ca pun in practica anumite cunostinte acumulate la diverse materii

Descriere generală

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

schema_logica.jpg

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

  • listă de piese
  • scheme electrice
  • diagrame de semnal
  • rezultatele simulării

Lista de piese: * 56 led-uri rosii * 7 rezistente 10k * banda de pini * cabluri de legatura * cabluri mufate pentru interconexiunea placilor * placa de baza

Schema electrica:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Software-ul proiectului consta in evaluarea unui vector de frecvente preluate de la un convertor de wav-uri. In functie de valoarea vectorului de pe o anumita pozitie se trimite semnal prin PortA catre randul de led-uri corespunzator. Fara a folosi delay-ul si doar prelucrand frecventele se obtine efectul de visualizer. Efectul ce ar trebui observat este acela ca, in functie de beat-ul melodiei, se aprinde cate un rand de led-uri, similar cu efectele unui visualizer dintr-un player audio.

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

pm2014.zip

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Proiecte din anii trecuti

Datasheet