Table of Contents

Iulian-Ştefan DURBACĂ - Activity Counter

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • monitorizarea activitații sportive
  • scopul ⇒ pedometru si counter pentru ridicari (numară de câte ori s-a ridicat gantera, se poate seta si un prag, in momentul atingerii acestuia, dispozitivul va emite un sunet)
  • ideea de la care am pornit a fost sa fac un dispozitiv util in viata unui sportiv
  • de exemplu counter-ul pentru ridicarile cu gantera este util atunci cand vrei sa te instiinteze “cineva” ca ai terminat seria de repetari sau pedometrul care te instiinteaza cati kilometrii ai parcurs (eventual te va anunta daca ai parcurs distanta propusa)

Descriere generală

Schema bloc a proiectului:

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

  • listă de piese :
    1. ATMega324 - microprocesorul
    2. LCD Nokia cu ajutorul caruia afisez rezultatele
    3. Itg/MPU senzori(accelerometru si giroscop)
    4. firele de legatura (am optat pentru aceasta varianta pentru ca este usor de modificat in caz ca se conecteaza alta componenta)
  • scheme electrice :

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare ⇒ WinAVR
  • librării şi surse 3rd-party
    1. mpu6050.h - libraria care intoarce datele citite de la accelerometru si giroscop
    2. i2cmaster.h - protocolul i2c (comunicare cu senzorii)
    3. Nokia5110.h - libraria prin care se interactioneaza cu LCD-ul
  • Ceea ce urmeaza a fi implentat este algoritmul de numarare - acesta consta in 'monitorizarea' axelor ox, oy, ox, in special a axei oy si ox.
  • Functia implementata este o afisare, urmand ca datele primite de la senzori sa fie prelucrate in viitorul apropiat

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru: momentan proiectul este in faza de lucru, urmeaza ca datele primite de la senzori (accelerometru) sa fie prelucrate. Cateva poze cu stadiul actual:

1. 2. 3. 4. 5.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Bibliografie/Resurse

Schema de laborator, datasheet-ul, librariile senzorilor si LCD-ului