Table of Contents

Roxana-Valentina NECULA - Whack a mole

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

1. Descrierea proiectului

Proiectul este jocul ”Whack-a-mole” sau ”Whack-a-weasel”.
Jucătorul trebuie să lovească o cârtiță atunci când iese din vizuina ei. Eu am simulat jocul astfel încât sunt 9 leduri corespunzătoare cârtițelor și 9 butoane corespunzătoare ciocanului de lovit.

2. How to use it

Poza proiect

1 - buton de Start Game
2 - buton pentru alegerea dificultății jocului
3 - 3 leduri de culori diferite corespunzătoare dificultății jocului

4 - leduri corespunzătoare cârtiței ce iese din vizuină
5 - butoanele corespunzătoare ciocanului de lovit
6 - LCD pentru afișarea scorului

3. Project overview

3.1 Motivare

Am ales ca proiect Whack-a-mole deoarece este un proiect amuzant, la sfârșit având un joc funcțional făcut de mine.

3.2 Schemă bloc

Schema bloc

3.3 Design hardware

3.4 Design software și implementare

4. Costuri

Nume componentă De unde a fost cumpărată Cost per bucată Număr bucăți
LED 3mm Rosu Syscom 0,55 1
LED 3mm Verde Syscom 0,55 1
LED 3mm Galben Syscom 0,55 1
LED 3mm Albastru Syscom 0,55 9
Rezistenta 270R Syscom 0,03 12
PUSHBUTTON Syscom 0,25 11
LCD 16x1ch Syscom 39 1
Plăcuță de test Syscom 7 1
Total 55,71

5. Concluzii

6. Bibliografie/Resurse