Table of Contents

Laura-Elena CHELARU - Whack a Mole

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul simuleaza jocul Whack a Mole, folosind led-uri si butoane.

Descriere generală

Schema bloc

Schema Eagle

Functionare

Jocul incepe atunci cand utilizatorul apasa pe butonul on/off Un led se aprinde atunci cand iese o cartita din vizuina. Jucatorul va trebui sa apese butonul corespunzator led-ului aprins pentru a lovi cartita. Daca jucatorul nu apasa butonul unui led aprins destul de repede, jocul se termina. Jocul se mai poate termina si daca utilizatorul apasa butonul on/off in timpul jocului.

Lista Componente

Software Design

Dezvoltarea a fost facuta in Arduino IDE.

Rezultate Obtinute

Proiectul este functional. Jocul e amuzant si destul de challenging.

Concluzii

Mi-a placut sa realizez acest proiect. A fost interesant si amuzant. Recomand oricui vrea sa faca un proiect asemanator sa incerce sa faca o placuta imprimata in loc sa foloseasca una de test (lipirea tuturor firelor e un chin).

Download

Fisierul sursa a fost convertit la .c pentru a avea o sintaxa mai buna. laurachelaru_pm_whackamole.zip