Table of Contents

Emil RACEC - Nume proiect

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul implementeaza un joc simplist Snake (asemanator cu celebrul joc Snake de pe telefoanele Nokia 3310).

Acest joc a fost unul din putinele jocuri pe telefon care m-a captivat si de aceea am ales sa il implemetez.

Jocul este implementat pe un display Nokia 3310 pentru a aduce jucatorii mai aproape de mediul care l-a facut celebru.

Descriere generală

Mod de interactiune:

Hardware Design

Lista de piese:

Schema Eagle:

LCD Nokia:

LCD Nokia Pins:

Software Design

Mediu de dezvoltare:

Librarii si surse 3-rd party

Surse si functii implementate:

Rezultate Obţinute

Proiectul final arata astfel:

Placa de baza cu microcontroler:

Ecran lcd:

Placa de test:

Am obtinut pe ecran “snake-ul” dar exista cateva buguri in directie si in dimensiunea ecranului pe care se face afisarea (ramane un colt pe care nu se afiseaza nimic). Viteza este ok si miscarea sarpelui este naturala.

Concluzii

A fost un proiect foarte challenge-ing si cred ca bugurile intampinate pe parcurs m-au ajutat sa inteleg mai bine punerea in practica a notiunilor teoretice de la laboratoare. A fost prima data cand am facut lucruri practice (concrete) pe hardware. Foarte interesant si total diferit de modul de abordare software!

Download

Cod sursa: racec_emil_proiect_pm.zip

Bibliografie/Resurse

Resurse Hardware: http://cs.curs.pub.ro/wiki/pm/_media/doc8272.pdf

Resurse Software: http://www.quantumtorque.com/content/view/32/37/

Proiecte din anul acesta si anii trecuti de la PM