Table of Contents

Little Snake

Nume: Laura-Mihaela Vasilescu

Grupa: 335CA

E-mail: vasilescu.laura@gmail.com

Descriere generală

Proiectul are ca scop implementarea celebrului joc Snake de pe telefonul 3310.

(from here)

Descriere joc

Sunt urmărite regulile jocului de bază. Jucătorul trebuie să hrănească Snake-ul pentru a acumula puncte.
Merele (hrana șarpelui) apar random pe ecran. Cu fiecare măr mâncat, șarpele crește cu încă o bucată.
Treptat, jocul devine din ce în ce mai dificil și mai greu de manevrat.
Jocul se termină în momentul în care șarpele își intersectează capul de restul corpului.

Observații!
Merele nu pot fi generate pe pozițiile ocupate deja de șarpe.
În momentul în care șarpele ajunge în partea de sus a ecranului, se va continua în partea de jos.

Hardware Design

Realizarea din punct de vedere hardware a fost împărțită în două etape.

Design placa de bază

Placa de bază a fost realizată urmărind tutorialul de aici.

placa_de_baza.jpg

Interfațarea ecranului și a butoanelor

Componente

Pentru afișare am folosit un ecran Nokia 3310. Interfațarea ecranului cu microcontroller-ul se face pe portul PB.
Pentru comandă, am poziționat 6 butoane pe portul PC al microcontroller-ului.

Schema Eagle

Simulare Proteus

Plăcuța finală

placa_finala.jpg

final_version.jpg

Software Design

Șarpele este reținut sub forma a doi vectori: x și y, care stabilesc poziția fiecărui pixel din el.
Poziția șarpelui se modifică în funcție de direcția de mișcare.
Algoritmul calculează pentru fiecare componentă a șarpelui direcția în care trebuie să se miște.

Există două butoane speciale:

Concluzii

Download

Arhiva cu surse, imagini și materiale auxiliare.

Resurse