Table of Contents

Hangman

Nume: Tiriplica Diana-Victoria
Grupa: 335CA

Descriere Generala

Acest proiect isi propune implementarea clasicului joc de Hangman.

Descriere Joc

Pentru ca fiecare alegere sa fie interpretata, se apasa tasata ”#”.

Se alege un numar de la 0 la 9, care va selecta cuvantul ce trebuie ghicit.

Pentru a ghici cuvantul, utilizatorul va apasa de 1/2/3 ori una din tastele 1-9, astfel:
1 - a/b/c
2 - d/e/f
3 - g/h/i
4 - j/k/l
5 - m/n/o
6 - p/q/r
7 - s/t/u
8 - v/w/x
9 - y/z

Se poate gresi de maxim 5 ori, aceasta ducand la terminarea jocului.

Hardware Design

Etapa 1 - Realizarea placutei de baza

Etapa 2

Componente:

Schema Eagle :

Placa finala:

Software Design

In implementare, am folosit API-ul de LCD implementat in cadrul laboratorului. In plus fata de acest API, am adaugat functia get_key(), care returneaza tasta apasata (eliminand in acelasi timp fenomenul de bouncing). Dupa ce s-a apasat tasta, se obtine litera introdusa si se verifica daca este corecta sau nu (vezi functia valid). Daca se introduc mai mult de 5 litere gresite, se termina jocul. Daca se ghiceste cuvantul, utilizatorul castiga :).

Concluzii

Bibliografie