Table of Contents

Ricochet

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

Descriere generală

Din punct de vedere hardware, proiectul are 3 mari parti care interactioneaza asa cum se vede in imagine:

-partea de baza, etapa I a proiectului (ATMEGA16), se ocupa cu interactionarea cu utilizatorul prin acceptarea input-ului de la butoane, si “producerea” output-ului, prin intermediul ecranului

-ecranul LCD Nokia 3310

-controalele, reprezentate prin 3 butoane.

Hardware Design

Schema ecranului LCD:

Schema ATMEGA16 + Ecran Nokia LCD:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

/* Function prototypes */
void LcdInit       ( void );
void LcdClear      ( void );
void LcdUpdate     ( void );
void LcdImage      ( const byte *imageData );
void LcdContrast   ( byte contrast);
byte LcdGotoXYFont ( byte x, byte y );
byte LcdChr        ( LcdFontSize size, byte ch );
byte LcdStr        ( LcdFontSize size, byte dataArray[] );
byte LcdFStr       ( LcdFontSize size, const byte *dataPtr );
byte LcdPixel      ( byte x, byte y, LcdPixelMode mode );
byte LcdLine       ( byte x1, byte x2, byte y1, byte y2, LcdPixelMode mode );
byte LcdRect       ( byte x1, byte x2, byte y1, byte y2, LcdPixelMode mode );
byte LcdSingleBar  ( byte baseX, byte baseY, byte height, byte width, LcdPixelMode mode );
byte LcdBars       ( byte data[], byte numbBars, byte width, byte multiplier );

Rezultate Obţinute

Am avut probleme la partea hardware. Nu am reusit sa “leg” display-ul LCD de placuta de la etapa I.

Concluzii

Neavand experienta cu partea hands-on a electronicii, aceast proiect a fost o buna oportunitate de a ma obisnui cu partea practica.

Bibliografie/Resurse

Nokia 3310 LCD model for Proteus downloads217.html

Nokia 3310 LCD driver lcd_pcd8544_v026rev1.zip

Nokia 3310 LCD Datasheet pcd8544.pdf