Table of Contents

Contact

Andreea Starparu 333CC

Introducere

Scopul proiectului este de a realiza un joc “Bila in labirint” folosind microcontrollerul ATMega16 si un LCD de Nokia 3310. Ghidarea bilei in labirint va fi facuta de utilizator prin 4 butoane care vor da directia de deplasare.

Descriere generală

Schema bloc a modulelor hardware:

Hardware Design

Schema electrica:

Explicatii schema:

Circuitul rezultat:

Piese folosite:

Software Design

Mediu de dezvoltare:

Testare:

Librarii 3-rd party:

Probleme:

void stack_init(void) __attribute__ ((naked)) __attribute__ ((section (".init8")));
void stack_init(){
  asm("ldi r28,lo8(0x80045F)");
  asm("ldi r29,hi8(0x80045F)");
  asm("out __SP_H__,r29");
  asm("out __SP_L__,r28");
}

Poze

extensiepm.jpg

extensiepm_back.jpg

placuta_compl_pm.jpg

Rezultate Obţinute

Software

rezultate_software.jpg

Hardware

rezultate_hardware.jpg

Concluzii

Download

Codul si schemele Eagle sunt disponibile aici.

Bibliografie/Resurse

http://www.adelectrocom.ro/
http://www.amontec.com/lcd_nokia_3310.shtml
http://www.myplace.nu/mp3/files/pcd8544.pdf
http://www.tanu-sha.narod.ru/nokia3310.html