Odată cu sesiunea 4, vom trece la cea de-a doua unitate a cursului Android Developer Fundamentals.
A doua unitate are ca subiect principal oferirea unei experiențe pozitive utilizatorilor aplicațiilor noastre. Astfel, vom învăța cum să creăm interfețe adaptive și responsive, care funcționează bine pe o gamă largă de dispozitive. Atunci când creăm aceste interfețe, vom folosi principiile de „material design” propuse de Android. Nu în ultimul rând, vom învăța să ne testăm interfețele aplicațiilor pe care le dezvoltăm.
Cea de-a patra lecție este formată din cinci componente, parcurgând următoarele subiecte:
În această primă parte a sesiunii, vom învăța să creăm butoane și imagini interactive, prin intermediul cărora putem realiza acțiuni inițiate de utilizatori.
În a doua parte, vom învăța despre controale de input precum switch-uri, spinner-e, etc.
În a treia parte, vom învăța despre tipurile de meniuri, dialoguri și selectoare.
În a patra parte, vom învăța despre modurile diferite prin care un utilizator poate naviga prin aplicația noastră.
În final, vom învăța despre RecyclerView, care afișează elementele unei liste într-un mod eficient din punct de vedere al memoriei consumate.