Scopul temei este implementarea unui joc simplu ce presupune utilizarea conceptelor de geometrie 3D invatate in primele 5 laboratoare:
Sa se implementeze un joc OpenGL in care utilizatorul are posibilitatea de a controla un personaj 3D ce va avea posibilitatea de a lansa proiectile catre inamici astfel:
Inamicii se vor genera initial la fiecare 5 secunde dintr-un colt si vor parcurge toata scena intr-un labirint in forma de Z pana cand ajung la coltul opus. Pe masura ce trece timpul, inamicii vor deveni din ce in ce mai greu de omorat si se vor genera din ce in ce mai repede. Scopul jocului este de a opri inaintarea inamicilor catre sfarsitul labirintului.
Jucatorul are la dispozitie 3 arme ce se pot schimba de la tastatura folosind tastele `1`,`2`,`3`:
Jucatorul are 3 vieti care vor fi seminificate de 3 sfere mici ce se rotesc in jurul acestuia (fiecare executa o rotatie fata de una dintre axele OX, OY, OZ). Atunci cand un inamic ajunge la capatul culoarului jucatorul va pierde o viata si va disparea una dintre sfere. Astfel, daca 3 inamici au ajuns la capatul culoarului jocul este pierdut.
Cand un inamic sau userul moare, se va crea o animatie ce va imita o cadere in lateral a personajului/inamicului. Inamicii vor mai executa in acelasi timp si o animatie de scalare catre 0 astfel incat sa creeze impresia ca dispar.
Pentru a ajuta jucatorul, pe parcursul traseului, vor exista si 3 turnuri care vor trage in cel mai apropiat inamic. Turnurile se vor orienta mereu catre inamicul inspre care trag.
De asemenea in joc va exista si un minimap in coltul dreapta jos ce va reprezenta toata scena vazuta de sus in care inamicii sunt desenati cu rosu, turnurile cu verde, iar utlizatorul cu albastru.
Total : 100 pct