Table of Contents
Tema 2
Cerinte
Tema 2
Punctaj: 1.5p. Se pot acorda bonusuri pentru realizari deosebite/interesante.
Tema se prezinta in laborator pentru a fi punctata.
Cerinte
Realizati un joc 3D care sa contina urmatoarele functionalitati programate:
UI
Player Health
Player Mana/Puncte abilitati
Minimap
QuestLog [Bonus]
Enemy Health cand sunt cu tinta pe acesta
Score
Player
controlat de la tastatura si mouse
mouse: FIRE si directie
keyboard: miscare, jump
poate fi TPS(3rd person) sau FPS (1st person)
poate ataca
are abilitati speciale care consuma mana/puncte de abilitate
poate prelua unul sau mai multe quest-uri [Bonus]
poate cara obiecte (iau un cub dintr-o parte si il pun in alta, ca sa sar pe el)
poate interactiona cu NPC (botsi) pentru preluare de quest-uri [Bonus]
are un scor in functie de numarul de quest-uri rezolvate sau alte recompense
este animat (atac, miscare)
Enemy
Inamicii pot ataca direct sau de la distanta (proiectile)
Se pot instantia in locuri prestabilite la un interval de timp si cu o anumita densitate
Au viata, dar se afiseaza doar in momentul in care player-ul ii are in target
Urmareste player-ul si il ataca, in momentul in care acesta se afla in proximitate
Se plimba intr-o anumite proximitate / Apara un anumit obiectiv
Sunt animati (atac, miscare)
NPC [Bonus]
Agenti de la care se pot prelua/rezolva quest-uri
Sunt animati
Pot purta o conversatie cu mai multe fire de dialog si mai multe variante de raspuns